Американські ЗМІ стверджують, що колишній радник Трампа отримував гроші від російських пропагандистів

ovvamedia
17.03.2017
ovvamedia
201просмотра
Посмотреть позже
Про це пише низка американських ЗМІ із посиланням на документи комітету Конгресу США. Згідно з ними, 2015 Майкл Флінн відвідав Москву і навіть виступив на 10-річному ювілеї пропагандистського телеканалу "Раша Тудей". За що й отримав 45 тисяч доларів.

Комментарии (0)
Еще
Следующий ролик